Tartalom

Igéző - a viselet varázsa


Amikor nyáron voltunk a MOGY-on (Magyarok Országos Gyűlése, Bösztörpuszta), Gabriellel ráakadtunk a vásározó tömegben egy kis hófehér jurtára.
A jurta előtt csodás ruhába, igazi viseletbe öltözött lányok álltak. Büszkén hordták a maguk által tervezett és megvalósított, népi hagyományokat felelevenítő, mégis modern életünkhöz alakított szebbnél szebb ruhadarabokat. Amikor beléptünk a jurtába, egy teljesen más  világ ragadott minket magával. Én személy szerint minden göncömet azonnal sutba dobtam volna, és onnan öltöztem volna újra fel. Hiszen ezek a minták, a színek, a formák, és ugye a tartalmuk léleksimogatóan hatottak ránk. Aztán hazajöttünk a szuper nagyvárosba, és nem is hallottam róluk többet.

Ma végre megtaláltam a weboldalukat, és hát valami csoda amit készítettek!!! Mindenkinek nagy nagy szeretettel ajánlom figyelmébe az általuk készített viseleteket, kiegészítőket!!!