Tartalom

5 tibeti jógagyakorlat - Bemelegítés Bevezető


Az olyanoknak, min én, akik ülőmunkát végeznek, és a nagyvárosi forgatagban csak nyár elején kerül elő a bicaj, addig BKVzunk és gyaloglunk, nem árt, ha nem azonnal nekiállunk 1000el mozogni. Perszem értem én, szuper mozogni, én is imádok, de ott a sérülés, meghúzódás, megerőltetés lehetősége. Higgyétek el, tudom miről beszélek :D:D
Így böngésztem a neten és az egyik oldalon megtaláltam beszkennelve az 5 tibeti jógagyakorlatnak a bemelegítős részét. Elég sok van, jól átmozgat. Az elején érdemes csinálni, hogy jól kilazuljanak az izmok. Aztán el lehet hagyni. Egyébként ha valamelyik részem elgémberedett, ezek szoktak segíteni!
Hú, ez most úgy hangzik, mintha sok éve végezném a agyakorlatokat. De jó is lenne. Ezen vagyok, hoyg rendszeresen beilleszem a napi teendőim közé a gyakorlatokat. Tényleg nem vesz el órákat a napomból, sé reggelente a gyakorlatok után sokkal frisebb vagyok. Mukival reggelente itt figyeljük egymást, ki hogyan végzi a gyakorlatokat. Jó kis közös foglalatosság!!
Gabi is csinálja rendszeresen, Ati is, An. pedig szeretné. Szóval vagyunk már páran, akik élvezzük jótékony hatásait!